Google remarketingas

Google Adwords – tai pagrindinis ginklas reklamos konkurencinėje kovoje, tačiau jį puikiai išnaudoti reikia žinoti visus niuansus ir galimybes.

Google suteikia galimybę reklamą rodyti visuose pagrindiniuose savo produktuose, tačiau ne visi kanalai pakankamai efektyvūs remarketingui.

Pagrindiniai remarketingo kanalai

Gmail reklama yra vienas iš mažiausiai efektyvių remarketingo kanalų, nes tikrai ne visi Jūsų svetainės lankytojai naudojasi būtent Gmail el. paštu.

Youtube vaizdo įrašuose talpinamos reklamos.

GDN (Google Display Network) svetainių tinklas itin platus, todėl labai didelė tikimybė, jog Jūsų reklama tikrai bus pastebėta vienoje ar kitoje svetainėje. Lyginant su Facebook platforma, „Google AdSense“ reklama rodoma visame internete (Facebook – tik savo ir Instagram tinkluose).

Android aplikacijos, mano nuomone, labiau Google vaizdinės reklamos tinklo dalis, nei atskiras Google reklamos kanalas, nes naudojamas bendras „GDN“ kampanijai skirtas biudžetas. Google Display Network aplinkoje filtruojant svetaines, Android aplikacijos pateikiamos kaip viena iš galimų paskirties vietų. Todėl norint transliuoti reklamą Android programėlėse, nereikalingi jokie papildomai nustatymai. Verta paminėti, jog tai gana specifinė reklamos terpė, todėl reklamuojant įprastas interneto svetaines, daugeliu atveju reklama nebus efektyvi.

SEOGod

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *