Facebook reklama

Facebook reklama tai išties puiki galimybė verslui sukurti reklamos kampaniją siekiant ilgalaikių tikslų. Esminis šios reklamos principas – Jūsų paskyrą sekančių tikslinių fanų skaičiaus didinimas. Kuo daugiau vartotojų seks jūsų paskyrą, tuo didesnę naudą turėsite pristatydami savo pasiūlymus/paslaugas/produktus. Tačiau viskas yra kur kas sudėtingiau negu atrodo, Facebook siekdama atrinkti tik vertus dėmesio pasiūlymus/naujienas įvedė algoritmą pavadinimu „Edgerank“. Jo dėka Jūsų pranešimus pamato tik labai maža dalis suburtos auditorijos. Todėl šioje vietoje neapsieisite be specialisto, kuris išmano visas šias paminėtas Facebook reklamos kanalo subtilybes.

EdgeRank algoritmas

Edgerank – tai Facebook sukurtas algoritmas, kuris nusprendžia kokios naujienos ar pasiūlymai bus pirmiau rodomi vartotojui, arba nerodomi dėl tam tikrų gairių pažeidimų. Taigi, jeigu jūsų pasiūlymas bus neįdomus, jis bus paslėptas ir didžiajai daliai vartotojų nerodomas. Šis algoritmas visus sprendimus priima remdamasis 3 rodikliais:

  • Pranešimo giminingumas – kriterijus kuris vertina visų vartotojų ryšį su jūsų profiliu, kuo jis stipresnis, tuo didesnis giminingumo balas bus skiriamas tam tikrai naujienai. Gimingumas vertinamas pagal abipusius draugus/fanus ir vartotojo, kuriam bus rodomas pranešimas, lojalumą.
  • Pranešimo vertė – kiekvienas pranešimas turi standartinę vertę, kuri kyla vartotojams „like‘inant“, komentuojant ar dalinantis pranešimu. Kuo daugiau buvo atlikta tam tikrų veiksmų, tuo didesnė pranešimo vertė bus sukuriama.
  • Pranešimo paskelbimo data – laikui bėgant pranešimo vertė mažėja, su tikslu, kad seni pranešimai pamažu išnyktų ir užleistų vietą naujiems.

Tai yra pagrindinis Facebook algoritmas, kuriuo vadovaujantis yra atrenkamos naujienos, taigi visi Jūsų pranešimai turi būti suinteresuoti į vartotojo lojalumą, skatinimą ir pan. Kuriant facebook reklamos kampaniją, būtina atsižvelgti į ši algoritmą. Tačiau šis algoritmas dar nėra pats svarbiausias. Kažkam sukurtą kokybišką turinį reikės parodyti, kad sulaukti potencialių klientų. Gauti „fanų“ yra labai daug įvairių būdų, kuriuos individualiai pačius tinkamiausius atsirenka kiekvienas specialistas.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *